Rólam

Nagy Dániel vagyok, lifecoach.

Találjuk meg közösen a legjobb megoldásod!

2006 óta az emberi kommunikáció egy nagyon fontos alappillére a munkámnak. Egy piac vezető cégnél dolgoztam, mint értékesítő. Az itt eltöltött 13 év alatt felfigyeltem, hogy a felsőbb vezetőktől jövő utasítás, illetve közös megegyezések teljesítése a beosztottak, és felettesük között ritkán végződött, úgy, ahogy az eredetileg elvárható lett volna. Ez volt a forrása, hogy elkezdtem a coaching iránt érdeklődni, pontosan nem tudtam, mit is szeretnék ettől a szakmától csak évekkel később fogalmazódott meg bennem egy konkrét irány. Nyílt, egyértelmű kommunikáció minden résztvevő számára, és megoldás orientált hozzáállás kialakítása a munkahelyen, később a magánéletben is. Ügyfeleimet a problémáról a megoldások irányába mozdítani, lehetőségek kiaknázására törekedni, és ezekből a legjobbat kiválasztani. Mindig van választási lehetőség, és mindig van megoldás a nehézségek elhárítására. Joó Zsuzsánál végeztem el egy 165 órás life coaching tanfolyamot, majd egy csoportos coaching képzést.
Coachként célom bizalmi kapcsolatot kiépíteni klienseimmel, megtalálni ügyfeleim problémájának valódi okát. Önbizalmukat felerősíteni, hozzájárulni sikerük eléréséhez, régen dédelgetett álmaik megvalósításához, vagy egy elhúzodó konfliktus megoldásához. Neked mi a célod? Találjuk meg együtt!

Etikai alapelveim:

1. Rendelkezem a coach kompetenciákkal, azokat folyamatosan fejlesztem.

2. Figyelemmel kísérem a módszertan fejlődését, szaktudásomat folyamatosan fejlesztem.

3. Csak akkor fogadom el a klienst, ha szakmailag megfelelek annak az elvárásnak, amit irányomban támaszt.

4. Nincsenek előítéleteim a klienssel kapcsolatban.

5. Saját problémáimat nem viszem be a coaching ülésre.

6. Tisztelem az ügyfelet és a problémáját.

7. Problémák esetén szakmai segítséget kérek kollégáimtól, és ha ez nem vezet eredményre, felfüggesztem a tevékenységemet.

8. Betartom a klienssel kötött megállapodást, szerződést.

9. Betartom a titoktartási kötelezettséget.

10. Teljesen jelen vagyok a találkozásainkon.

11. Nem erőltetem a kliensre saját hiedelmeimet, értékeimet vagy nézőpontomat.

12. Engedélyt kérek a klienstől, mielőtt referenciaként használom az adatait.

tanusitvany